środa, 4 listopada 2015

Witam serdecznie na mojej stronie

Witam serdecznie na mojej stronie

Hej! Mam na imię Mojżesz. Mam 30 lat. Mieszkam w miejscowości Piła. Pracuję od 5 lat jako handlowiec on-line, a uprzednio przepracowałem parę lat jako Specjalista ds. PR. Cechuje mnie wytrwałość oraz wytrwałość. Uwielbiam aktywność fizyczną i wszystko co z nią powiązane, jeśli tylko mam trochę wolnego czasu, spedzam go grając w baseball. Mając wolny wieczór lubię pooglądać mecze piłki nożnej, zwłaszcza jeżeli gra IF Elfsborg. Wszyscy ludzie mają jakieś zainteresowania, mnie interesuje śpiewanie i śpiewanie. Uwielbiam książkę Dzieła zebrane Szekspira. Jeśli chodzi o kinematografię to uwielbiam następujące filmy: Jestem legendą (2007), Pirates of the Caribbean: Dead Man's Chest oraz Batman Begins. Siedząc na komputerze często gram w Worms Armageddon (1999) oraz Worms Armageddon (1999). Mam nadzieję że zainteresowałem was swoją osobą i że od od tej chwili będziecie śledzić moje posty. Czekam na wasze wpisy. Serdecznie pozdrawiam!