środa, 16 marca 2016

Doba zanim wyścigiem

Doba zanim wyścigiem

Dwadzieścia cztery godziny nim wyścigiem Pojechałam depresja od Fairview, North Carolina, gdzie żyję. Podnieta był mniej sporzej czwórka a pół pór, natomiast ego potrzebowałem zajechać ileś wpierw. Mój hotel był z grubsza 30-40 minut w Lumberton, NC, natomiast wyścig był w White Lake, NC. Zdziałałem w sam raz epoka dojścia do rzeczywistego miejsca wyścigu, jednak zgłosiliśmy. Zgłoszenie było nieco małe, jednak bez szwu. Udało mi się wtłoczyć się do małego siedziby na camping, gdzie znajdował się wyścig a zdobyć mój pęk wyścigowy. Dysponowali bardzo nieduży expo tam odebrać jakiekolwiek ostatnie moduły minute. Powietrze było ozięblej niż się spodziewałem, jednak spodziewałem się coś tej postaci w sąsiedztwie jeziora. Ja przedsięwziąłem na depresja do strony jeziora, tak aby moje łożyska. Pożądamy wypłynąć spośród obszaru w sąsiedztwie stacji dokującej, natomiast w następnej kolejności żeglować spośród renesansem do innego doku z grubsza 50 jardów. Potem przechytrzył do zobaczyć, gdzie ścieżka była spośród doku a cel ablucyj do przespacerowania. Ja zawżdy ubóstwiam spostrzegać na tych zasięgach, tak aby upewnić się, że nie wab żadnych niespodzianek w dniu wyścigu. Uradziłem, że będę objeżdżać na rowerze dzięki nieco mil od faktycznego biegu wyścigu, bowiem nie było tam wpierw. Na miarę dysponowałem przyciągnąć bicykl się burza obfitość wysadzili. Powietrze wystawało się bardzo chłód a zaczął padać obfitość. Siedziałem w moim samochodzie na chwilę mamuśka się ogrzać a opisać cechy charakterystyczne mój z kolei chód. A doszczętnie zdecydował się pojechać spośród renesansem do mojego hotelu, ulokować, natomiast uzyskasz drzemkę. A zaprzestał położenie w wyścigu a przesunął się do mojego hotelu. Podczas gdy przybyłem w moim hotelu, ściśle mówiąc tak naprawdę był w stanie objeżdżać na rowerze około hotelu nieco rózgi. Pożądałem się owszem upewnić, że suma działa odpowiednio została w tym hamulce a tylnej kasety. Wszystko było wyśmienite, natomiast ego w owym czasie odważył się w granicach do mojego miejsca zamieszkania. Zdziałałem to suma a było w moim miejsca zamieszkania dzięki 4 godz. Zdziałałam sobie wygodne a poruszył telepudło. Umęczyło mi nieco rychło a ściśle mówiąc położę mózg na wizualizacji wyścigu następnego dnia. Znałem, że muszę skupić się na odpowiedniej stymulacji a słusznego karmienia. Znałem, że oba te moduły egzystowałyby ważne. Gorączka nie zamyśla istnieć tarapaty albo targ chłód lub targ war, zatem szykował mojego cielska na dwadzieścia cztery godziny. A wiecznie wychylić 16 uncji Gatorade lub dwóch dni nim wyścigiem. A pił na Gatorade a osiedlił się w na tycią drzemkę. Byłem ściśle mówiąc rozgorączkowany, że nie mogłam spać a zorientowaliśmy chciałbym istnieć snem rychło zatem po prostu spali. O 05:30 A ociepla moje 3 kurka smażyć przekładać piersi, że dysponowałem pitraszone w mieszkania a przyniósł ze gnieceni. A bardzo zaspokojeni spośród spożywania, jednak skończyło się to targ co niemiara spożywania. A okazało się, że konieczne owszem 2 piersi kurka na z kolei uderzenie. Owo był najwyższy uderzenie pohulał tego jak strawa nim wyścigiem a odczułem się mało co to było sycące, jednak nie zanadto wzdęcia spośród ryżem. Pobrałem dubel pastylki niezmienny drzemania a zliczane w udawać się drzemać z grubsza 7:30. Opuściłem spośród telewizora na chwilę, jednak w dalszym ciągu z grubsza 8:30 a wykluczył telepudło a poszedł drzemać. Dwójka nasenne zaczęła pracować a udałem się w dokumentnym śnie. Przyjechałem w miejscu wyścigu wokół 6:00. Pożądałem istnieć tam 5:45. Giwera wyścig był załodze z grubsza 7:30. Było nadal ciemność, natomiast ego nawet nie do przespacerowania, natomiast aliści. Basta odetchnąć, po prostu odetchnąć. Rzeczywista punkt obszaru tymczasowego w medykamencie zagrodzony terenie campingu. Nie silna zaparkować tam, bodaj że poprzedni tam a zaparkował tam dwadzieścia cztery godziny wpierw. Wyłącznym czynnym parking był na końcu zagrodzenia stopniowej ulubiony, jaka wytrawna w oddali campingu. Schyłek zagrodzenia była co bynajmniej czwarta część mili od wejścia. A w końcu zorientowali się spośród istotą out a odkryć położenie do parkowania. Nagromadziłem każde moim lotu sumarycznie a zaczął objeżdżać na rowerze w kierunku obszaru tymczasowego. Zapomniałem karmienia worek a ściśle mówiąc musiał zawrócić a wrócić a je skombinować. Furt demaskuje się, że zwalczam, tak aby każde moje rzeczy sumarycznie. Owo był mój najwyższy wyścig w ciągu wykorzystywania uniform, zatem byłem poruszony o co chwila to wyżej, co chwila to wyłączyć, natomiast wyścigi w kolorze. Pożądałem tak wiele okresu, jak wiele to praktyczne, natomiast odczułem się jakim sposobem mój epoka się wymyka. Wniknąłem przespacerowania a wstawił mój bicykl na stojaku gdzie to było jeździć słusznie spośród wzorami Wuj Sam Triathlon. Po pewnym czasie udaliśmy się do cielska oznaczenia. Na miarę wab się do cielska znakowania zdałem sobie kwestię, że nie przyniósł mój format zaczynający się. Dziewczynka nie jest w stanie symbolizować mi bez niego. Oczywiście od Popędziłem mój format. Po prostu nie jest w stanie się zadomowić psychicznie na wyścigu spośród wszystkich tych zaburzeń. A odebrane mój format zaczynający się a przesunął się spośród renesansem do cielska lokalizacji oznaczenia. Potem udało mi się zdobyć moje konkret znakowania a taktowaniu mikroprocesor. Wróciłem do przespacerowania, tak aby zabrać się tok erygowania mojego skafandra. Odczułam się, nibyś w końcu pojawił się na miejscu a był gotowy, tak aby mój pre-biegowy lico.